okładka

Nowoczesne strategie marketingowe : analiza konkurencji i konsumentów, misja i cele, elementy otoczenia, wybór rynku, rodzaje strategii marketingowych, strategia eksportowa, kryteria finansowe, planowanie sprzedaży, internetowa strategia marketingowa

Pomykalski, Andrzej

Rok wydania: cop. 2001.

Marketing strategiczny, Podręcznik

dostępne:

1 z 1

Autor
Pomykalski, Andrzej
Tytuł
Nowoczesne strategie marketingowe : analiza konkurencji i konsumentów, misja i cele, elementy otoczenia, wybór rynku, rodzaje strategii marketingowych, strategia eksportowa, kryteria finansowe, planowanie sprzedaży, internetowa strategia marketingowa
ISBN
83-88663-14-3
Miejsce wydania
Warszawa :
Wydawnictwo
"Infor",
Rok wydania
cop. 2001.
Objętość
261 s. :
Rozmiary
24 cm.
Seria
Marketing w Praktyce
UKD
339.138(075.8)
Hasła przedmiotowe
Marketing strategiczny
Podręcznik
Informacje dodatkowe
Bibliogr. Bibliogr.
020
%a 8388663143
080
%a 339.138(075.8)
100
%a Pomykalski, Andrzej
245
%a Nowoczesne strategie marketingowe : %b analiza konkurencji i konsumentów, misja i cele, elementy otoczenia, wybór rynku, rodzaje strategii marketingowych, strategia eksportowa, kryteria finansowe, planowanie sprzedaży, internetowa strategia marketingowa /
260
%a Warszawa : %b "Infor", %c cop. 2001.
300
%a 261 s. : %b il. ;%b il. ; %c 24 cm.
490
%a Marketing w Praktyce
504
%a Bibliogr.%a Bibliogr.
650
%a Marketing strategiczny
655
%a Podręcznik
920
%a 83-88663-14-3

Dostępne egzemplarze

1.
Numer inwentarzowy: I-W-111253-DO
Sygnatura: 339
Status: Do czytelni

Najczęściej wypożyczane